دانلود

دانلود رایگان نرم افزار،بازی,کتاب,آموزش،فیلم, نرم افزار و بازی های موبایل

دانلود

دانلود رایگان نرم افزار،بازی,کتاب,آموزش،فیلم, نرم افزار و بازی های موبایل

  • ۰
  • ۰

ست-مدل-لباس-مجلسی

مدل لباس مجلسی و پیراهن های دخترانه و زنانه شیک گیپور و حریر و جدیدترین مدل های لباس مجلسی 2016 دانتل ترک و اروپایی

ست-مدل-لباس-مجلسی-2016

طراحان لباس علاوه بر اینکه به شکل‌های متفاوتی کار می‌کنند، به طرق متفاوتی نیز طراحی می‌کنند. بعضی ایدهٔ اولیهٔ طرح خود را روی کاغذ پیاده می‌کنند در حالیکه بعضی دیگر با آویزان کردن پارچه بر روی فرم ابتدایی لباس، طرحی را که می‌خواهند تصور می‌کنند و برخی نیز به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری طرح لباس مورد نظرشان را ترسیم می‌کنند. زمانی که طراح به طور کامل از تناسب و هماهنگی پارچه‌ها راضی باشد با یک طراح الگو حرفه‌ای مشورت می‌کند تا طرح اولیه را روی کاغذ یا از طریق نرم‌افزارهای کامپیوتری کامل کند. کار طراح الگو بسیار دقیق و پر زحمت است، تناسب پوشاک کامل شده در واقع به دقت آنها بستگی دارد، آنها پس از اطمینان از ابعاد اولیه یک نمونه از لباس می‌سازند تا روی تن یک مدل واقعی تست شود و از درست بودن اندازه و ابعاد آن در عمل هم مطمئن شوند .

مدل-لباس-مجلسی

میریام چالک ، مالک و موسس خانهٔ تجارت خلاقانه می‌گوید : بسیاری از طراحان مد تنها یک مفهوم از مدی که می‌خواهند ایجاد کنند دارند، در طول ساخت و ساز و پیاده سازی روی کاغذ تکنیک‌ها و ساختارهای لازم نه در ذهن هستند نه در مفهوم بصری و نه در روند طرح زدن روی کاغذ. بنابراین طراح مد نیاز به مشورت با طراح الگو و نمونه ساز دارد تا دریابد که آیا طرحی که روی کاغذ کشیده را می‌توان عملی کرد و به زندگی واقعی آورد یا خیر .

مدل-لباس-مجلسی-2016

امروزه مد یک صنعت جهانی است و در بسیاری از کشورهای بزرگ و پیشرفته جای پای خود را محکم کرده است. بعضی از کشورها مراکز تولید انبوه دارند، به ویژه اندونزی، مالزی، فیلیپین، چین، بنگلادش، کره جنوبی، اسپانیا، آلمان، برزیل و هند .

پنج کشور در دنیا شهرت و اعتبار بین‌المللی در مد کسب کرده‌اند : فرانسه، ایتالیا، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و ژاپن. به تازگی ظهور طراحان بزرگی از ترکیه و اسپانیا نیز باعث مطرح شدن این دو کشور شده است. همچنین پاکستان، هند و رومانی نیز به دلیل داشتن طراحان بسیار با استعداد خود تا حدودی شناخته شده هستند .

مدل-لباس-مجلسی-آبی

مدل لباس مجلسی 2016 رنگ آبی

مدل-لباس-مجلسی-امسال

مدل لباس رنگ روشن

مدل-لباس-مجلسی-بنفش

مدل لباس مجلسی بنفش 2016

مدل-لباس-مجلسی-سال

انواع مدل لباس مجلسی 2016 بسیار شیک و زیبا

مدل-لباس-مجلسی-سال-2016

مدل-لباس-مجلسی-سرمه-ای

مدل-لباس-مجلسی-شاد

مدل-لباس-مجلسی-شیک-2016

مدل-لباس-مجلسی-صورتی-بنفش

مدل-لباس-مجلسی-فیروزه-ای

مدل-لباس-مجلسی-نارنجی



  • ۹۵/۰۵/۰۲
  • امین تهرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی